Friday 8 February 2013

SARINA'S COLLECTIONSEDANG MENCARI AGEN

Hai semua. Alhamdullillah, business lens saya semakin maju
Terima kasih kepada para pembeli.

Berbalik pada tajuk asal, kini Sarina's Collections dah mempunyai dua agen. Dan sekarang saya ingin menambah lagi agen saya supaya hasil jualan akan semakin meningkat. 

Senang saja nak jadi agen ni, tak keluar peluh pun. Tup tup duit masuk :D

Keuntungan menjadi agen:-

1)Anda akan mendapat keuntungan 10%-50% dari hasil jualan setiap contact lens/sehelai baju. Bergantung kepada hasil penjualan anda.

2)Jika anda membeli barang dari Sarina's Collections anda akan dapat menikmati harga istimewa khas untuk agen. 

3)Jika anda dapat menjual barang lebih dari 10 item, anda akan mendapat hadiah misteri

Cara menjadi agen:-

1)Anda hanya perlu isi detail di bawah dan emelkan di sarinaaamir@yahoo.com/PM saya di fanpage facebook.
Nama penuh:
Alamat:
No tel:

2)Selepas saya reply message/emel anda, anda boleh mula menjual.

Cara menjual/promote:-

1)Anda boleh ambil gambar-gambar di blog/fan page facebook Sarina's Collections dan masukkan di blog atau/facebook anda untuk memudahkan menjual dan mem-promote

2)Jika ada pelanggan nak membeli, inform saya dan saya akan handle kan pengeposan barang terus ke customer.

Mudah kan ? Mari cepat mendaftar sebagai agen untuk mendapat keuntungan lebih :D Sebarang pertanyaan, emel di sarinaaamir@yahoo.com.
Saya menunggu anda ^^ tqvm

No comments:

Post a Comment